* Woensdag  27 februari

18.45 uur    Wagens kijken op verschillende bouwlocaties in aanwezigheid van Stichting De Kater en de Dorstse Boerkes.

21.00 uur    Bouwersbal in Café de Dorstvlegel voor alle Bouwers en Optochtdeelnemers met DJ Lex.

* Donderdag  28 februari

15.30 uur    Carnavalsmiddag voor de leden van de Katholieke Bond van Ouderen met bezoek JeugdPrins(es), JeugdNar(rin). In Café Dorpzicht.

* Vrijdag 1 maart

13.00 uur    Carnavalsmiddag op school en inhuldiging JeugdPrins(es) en Jeugdnar(rin). Hierbij zullen ook de Dorstse Boerkes aanwezig zijn.

19.00  Carnaval in de Klip voor Jongeren ( met een bezoek van de JeugdPrins(es) en JeugdNar(rin ) zie verdere info en eventuele aanpassingen op de website van de Klip en de Facebookpagina van de Cliffhanger.

* Zaterdag 2 maart

13.00 uur    Verzamelen op het Dorpsplein voor intocht Jeugdprins(es) en Jeugdnar(rin)

13.15 uur    Opening Carnaval in het Kattegat en inhuldiging van Jeugdprins(es) en Jeugdnar(rin) en de sleuteloverdracht door de Burgemeester dan wel zijn vervanger op het Dorpsplein.

13.45 uur    Grote Carnavalsoptocht door de straten van Dorst, vertrekpunt Dorpsplein en Eindpunt is bij Café Dorpzicht.  ( ontbinden van de wagens op het Dorpsplein )

18.00 uur    Prijsuitreiking Jeugd in Café Dorpzicht, van de Carnavalsoptocht.

18.30 uur    Prijsuitreiking Aanmoedigingsprijs aangeboden door de Grote Bouwclubs in Café Dorpzicht, van de Carnavalsoptocht.

20.00 uur    Prijsuitreiking Volwassenen, in Café Dorpzicht van de Carnavalsoptocht.

* Zondag  3 maart

11.00 uur    Eucharistieviering bij gelegenheid van Carnaval in de Parochiekerk  St. Marcoen.

12.00 uur    Carnavalsbrunch in Café Dorpzicht. Kaarten te koop bij Café Dorpzicht vanaf 14 februari aan de bar. Kosten hiervoor zijn € 15,00 voor volwassenen en voor kinderen € 8,50.

18.00 uur   Disco met DJ Servy in Café de Dorstvlegel

* Maandag  4 maart

18.00 uur    Groot Carnavalsfeest i.s.m. DJ Servy in Café de Dorstvlegel

* Dinsdag 5 maart ( Stichting de Kater programma )

10.00 uur    Peuterbal in Café Dorpzicht samenwerking met Stichting de Kater. Ouders, Opa’s en Oma’s en andere familieleden zijn hierbij van harte welkom. De Jeugdprins(es) en jeugdnar(rin) zijn hierbij ook aanwezig met muzikale ondersteuning van de Dorstse Boerkes.

14.00 uur    Dorst Got Talent, in Café Dorpzicht waarbij solo-artiesten, duo’s, of groepjes u zullen vermaken, in samenwerking met stichting de Kater.

19.00 uur    Afsluiting Carnaval in het Kattegat op het Dorpsplein en verbranding van de Katerkop omstreeks 19.00 uur door Stichting de Kater. Tevens bekendmaking van het Motto 2020.

AS  Woensdag, dus ’s avonds een askruisje halen!!